HASTANELERİN TOPLU İLAÇ ALIM BAŞVURU SÜRECİ
Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumundan alınan toplu temin onay yazısı ile beraber Türk Eczacıları Birliği’ne başvuru yapılması gerekmektedir.
Hastaneler için, yurt dışından toplu temin başvuruları; talep edilen etkin maddenin/etkin maddelerin adı, formu, miktarı ve hangi tıbbi acil durumlarda kullanılacağı bilgileri ile birlikte Elektronik Başvuru ve Süreç Yönetim Sistemi (EBS-ESY) ebs.titck.gov.tr adresinden elektronik olarak veya Türkiye İlaç ve Tıbbı Cihaz Kurumu Söğütözü Mahallesi 2176. Sokak No:5 06520 Çankaya/Ankara adresine kargo ile yapılabilir. Geçiş süreci boyunca hastaneler tarafından GLN ile birlikte elektronik sistem üzerinden firma kaydı oluşturulması gerekmektedir.
Hastanelerin gelen onay sonucunu kurumumuzun hastanedestek@teb.org.tr adresine e-mail yoluyla göndererek başvurularını iletmeleri gerekmektedir. Başvurunuz sonrası fiyat teklif yazıları ve sipariş formu ilgili hastaneye e-mail yoluyla iletilmektedir.
Özel hastaneler:
Dekont ile birlikte sipariş formlarını tarafımıza iletmeleri sonrası ilgili ilaç stoklarımızda mevcut ise faturası kesilerek faturası ile birlikte hastaneye gönderilmektedir. Stoklarımızda mevcut değil ise evraklar ilaç geliş tarihine kadar beklemeye alınmaktadır.
Kamu hastaneleri:
Dekont ya da taahhütname ile birlikte sipariş formlarını tarafımıza iletmeleri sonrası ilgili ilaç stoklarımızda mevcut ise faturası kesilerek faturası ile birlikte hastaneye gönderilmektedir. Stoklarımızda mevcut değil ise evraklar ilaç geliş tarihine kadar beklemeye alınmaktadır.
Taahhütnamede; fatura tarihi itibariyle 30 gün içerisinde ödeme yapılacağı bilgisi yer almalı ve fatura tarihi itibariyle 30 gün içerisinde fatura bedeli ödenmelidir.